VI KAN MER OCH TIDEN TALAR FÖR OSS

Nu lägger vi också Q3 2015 till handlingarna och konstaterar att kvartalet numera, trots ett lugnt juli, tar fart i augusti och september.

1 JULI - 30 SEPTEMBER 2015
• Nettoomsättningen ökade med 1 % till 252,9 mkr (250,9)
• EBITDA minskade till 2,0 mkr (5,5)
• Periodens resultat uppgick till -0,6 mkr (1,8)
• Resultat per aktie uppgick till -0,45 kr (0,15)

1 JANUARI - 30 SEPTEMBER 2015
• Nettoomsättningen minskade med 2 % till 675,8 mkr (690,3)
• EBITDA minskade till 5,1 mkr (12,4)
• Periodens resultat uppgick till -2,3 mkr (2,2)
• Resultat per aktie uppgick till -1,20 kr (-0,09)
• Antalet anställda minskade till 144 (156)

Vår transformering sker här och nu och precis som historien visat många gånger är tålamod och envishet egenskaper för segrarna i förändringens spel. Vi fortsätter att ge kunderna branschens bästa service samtidigt som vi har våra slag på fältet där vi nu tar fler affärer säger Tomas Wanselius, CEO, Caperio AB.

Tomas Wanselius, CEO

tomas.wanselius@caperio.se

Caperio är ett serviceföretag som erbjuder värdeskapande IT-lösningar, inom Arbetsplats och Datacenter.
Caperios idé är enkel: att med högsta service hjälpa företag och organisationer att utvecklas framgångsrikt genom att erbjuda IT-lösningar baserade på kunskap och god rådgivning.