Capio Nomineringskommitténs förslag till bolagsstämman

Capio Nomineringskommitténs förslag till bolagsstämman Capios nomineringkommitte har lämnat följande förslag till Capios ordinarie bolagsstämma som äger rum den 21 mars 2002 i Göteborg. Förslag till val av styrelse: Omval av Jan Blomberg, Krister Hertzén, Roger Holtback, Lars Ingelmark, Olle Isaksson och Monica Lindstedt Nyval av Per Båtelson, VD och koncernchef i Capio Förslag till arvodering av styrelsen: Styrelsearvode ska utgå med 160.000 SEK till vardera ordinarie ledamot och med 320.000 SEK till ordföranden. Förslag till nomineringskommitté: Föreslås omval av Ola Uhre, Orkla ASA, Erling Gustafsson, 6:e AP-fonden och Caroline af Ugglas, Skandia, samt nyval av Roger Holtback, som även skall fungera som sammankallande. Göteborg 2002-03-13 Nomineringskommittén i Capio ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/13/20020313BIT00600/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/13/20020313BIT00600/wkr0002.pdf