Ekonomisk information från Cardo

Ekonomisk information från Cardo Rapportdatum och tidpunkt för ordinarie bolagsstämma i Cardo AB 2004: 10 februari Bokslutskommuniké 2003 början av mars Årsredovisning 2003 5 april Bolagsstämma 4 maj Delårsrapport januari - mars 2004 10 augusti Delårsrapport januari - juni 2004 2 november Delårsrapport januari - september 2004 Malmö den 12 november 2003 Cardo AB (publ) För ytterligare information kontakta: Christer Roskvist, Informationschef, 040-35 04 25, 35 04 00 Cardo är en internationell verkstadskoncern och en ledande leverantör av högkvalitativa produkter och system med en god eftermarknad. Cardo har starka positioner på marknaderna för portar och pumpar. Dotterbolag finns i ett 30-tal länder med tyngdpunkten i västra Europa. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/12/20031112BIT00160/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/12/20031112BIT00160/wkr0002.pdf