Ekonomiska rapporter enligt följande 1999

Ekonomisk information från Cardo Cardo AB publicerar under 1999 ekonomiska rapporter enligt följande: 18 februari Bokslutskommuniké, 1998 slutet av mars Årsredovisning 19 april Bolagsstämma 3 maj Delårsrapport januari - mars 1999 19 augusti Delårsrapport januari - juni 1999 2 november Delårsrapport januari - september 1999 Malmö den 9 december 1998 Cardo AB (publ) För ytterligare information kontakta: Christer Roskvist, Informationschef, 040-35 04 25, 35 04 00 Cardo är en internationell verkstadskoncern som 1997 omsatte ca 8 miljarder kronor. Cardo har en stark position på marknaderna för industri- och villagarageportar, centrifugalpumpar och tågbromssystem. Cardo har dotterbolag i ett 30-tal länder med tyngdpunkten i västra Europa och antalet anställda är ca 7.500. Huvudkontoret ligger i Malmö. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1998/12/09/19981209BIT00350/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1998/12/09/19981209BIT00350/bit0002.pdf