Inbjudan till telekonferens - Carnegies resultat för andra kvartalet

Inbjudan till telekonferens - Carnegies resultat för andra kvartalet Carnegies resultat för andra kvartalet 2004 offentliggörs i ett pressmeddelande torsdagen den 15 juli kl. 14.00. Rapporten kommer att finnas tillgänglig på www.carnegie.se/ir. CEO Karin Forseke och CFO Mats-Olof Ljungkvist presenterar rapporten vid en tele-konferens samma dag kl. 16.00. För att delta i telekonferensen, ring +44 (0) 20 7162 0183. Presentationen är på engelska. En ljudupptagning från telekonferensen kommer att sändas direkt via Internet http://www.mamato.se/clients/fine/carnegie/040715/ där också PowerPoint-presentationen kommer att finnas tillgänglig. Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor per mejl direkt via Internetsändningen. Hela telekonferensen kommer att finnas tillgänglig på Carnegies hemsida en timme efter presentationens slut. För ytterligare information, kontakta gärna Birgitta Henriksson (Investor Relations), tel: 08-676 86 39, mejl: birhen@carnegie.se Carnegie är en oberoende nordisk investmentbank med verksamhet inom Securities, Investment Banking och Asset Management & Private Banking. Carnegie erbjuder finansiella produkter och tjänster till nordiska och internationella kunder från kontor i sju länder: Sverige, Danmark, Norge, Finland, Luxemburg, Storbritannien och USA. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/08/20040708BIT21020/wkr0001.pdf

Carnegie Investment Bank är Nordens ledande och oberoende investment- och privatbank. Våra olika verksamheter, Corporate Finance, Securities och Wealth Management tillhör, var för sig, marknadsledarna inom sitt respektive område och tillsammans bygger enheterna en värdeskapande kunskapsbank för våra kunder. Carnegie finns i sju länder med cirka 650 medarbetare.