Catella publicerar årsredovisning 2015

Från och med idag finns Catellas årsredovisning för verksamhetsåret 2015 tillgänglig att ladda ner från Catellas webbplats www.catella.com/arsredovisning.

Den engelska versionen av årsredovisningen kommer att finnas tillgänglig inom kort. En tryckt version av årsredovisningen går att beställa från:

Catella AB
info@catella.se

Informationen i detta pressmeddelande är sådan som Catella AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 29 april 2016 kl 07:00 (CET).

Knut Pedersen
Vd och koncernchef
knut.pedersen@catella.se

Om Catella: Catella är en finansiell rådgivare och kapitalförvaltare med djup kunskap inom fastigheter, räntor och aktier. Vi har en ledande position inom fastighetssektorn och en stark lokal närvaro i Europa med mer än 500 anställda i tolv länder. Catella är listat på First North Premier vid Nasdaq Stockholm och handlas under kortnamnen CAT A och CAT B. Remium är bolagets Certified Advisor. Läs mer om Catella på www.catella.com/Koncern