Handel stoppad med Cell Networks aktier - ny information lämnas under dagen

Handel stoppad med Cell Networks aktier - ny information lämnas under dagen Handeln med Cell Network ABs aktier på OM Stockholmsbörsen har i samråd med börsens avdelning för marknadsövervakning stoppats tills vidare i avvaktan på ny information. Ny information beräknas lämnas under onsdagen den 22 mars 2000. För ytterligare information: Arvid Liepe, Informationschef och ansvarig Investor Relations Cell Network AB (publ), +46 8 522 041 85, +46 709 56 51 85 Internetföretaget Cell Network AB (publ), är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista och har verksamhet i Sverige, Norge, Danmark, Frankrike, Spanien, Storbritannien, Tyskland, Schweiz och Malaysia. Koncernen är ett ledande Internetkonsultföretag för affärsutveckling genom nya digitala media med avsikt att bli ett av de marknadsledande företagen i världen. Bland kunderna finns bland andra General Electric, Telia, Nokia, ABB, Volvo, Telenor, Renault, Saab, Bank Nationale de Paris, Ericsson, Braathens Malmö Aviation, AstraZeneca, Procordia, De norske Bokklubbene, Nationalencyklopedin, Svenskt Flyg, Bonnier, Torget (Posten) och Electrolux Home. För prenumeration och pressreleaser on-line, se www.huginonline.se eller www.bit.se. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/22/20000322BIT00120/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/22/20000322BIT00120/bit0002.pdf