Julhandeln ska bidra till välgörenhet

CharityRefund hjälper människor att bidra till välgörande ändamål genom julhandel. Varje år omsätter julhandeln stora summor pengar, CharityRefund är en nystartad tjänst där människors handel skapar återbäring till välgörande ändamål.

Vi startade  charityrefund.se  för att sänka trösklarna och skapa förutsättningar för människor att hjälpa andra. Det är en allt otryggare värld vi lever i och jag är övertygad om att många människor vill bidra till att förbättra för andra, säger Erik Bysell, initiativtagare till  charityrefund.se

Charityrefund.se är en site där kunden loggar in och sedan handlar som vanligt på de vanligaste e-handelssidorna på nätet. I nuläget har  charityrefund.se  samarbeten med ett stort antal e-handelspartners. När medlemmen gjort sina köp på den aktuella sidan, ges en återbäring som sedan automatiskt går till en välgörenhetsorganisation som medlemmen själv väljer.

- Förra året omsatte handeln kring jul cirka 70 miljarder kronor och inget tyder på att det skulle minska detta år, snarare tvärt om. I dessa oroliga tider är betydelsen av välgörenhetsorganisationers arbete större än tidigare. Samtidigt kommer inte människor att sluta handla julklappar och lägga pengarna på välgörenhet. Genom det här initiativet vill vi ge människor en möjlighet att hjälpa andra samtidigt som man julhandlar, säger Erik Bysell.

Hos  charityrefund.se  finns i dag över 170 kända e-handelsbutiker och möjlighet att skänka pengar till ett tiotal välgörenhetsorganisationer av olika slag.

Erik Bysell

CharityRefund.se

erik@charityrefund.c om

Om oss

CharityRefund.se är din startsida för välgörande nätshopping. Utgå från CharityRefund.se när du ska handla på nätet så får du pengar tillbaka till din favorit-välgörare varje gång du genomför ett köp hos någon av de hundratals välkända butiker vi samarbetar med.
 Det enda som krävs för att få återbäring till välgörenhet är att bli medlem och handla som vanligt. Det är helt kostnadsfritt att vara medlem och alla de köp du genomför via oss ger pengar tillbaka till välgörenhet. https://www.charityrefund.se