Inbjudan till presentation av Scandinavian ChemoTechs rapport för tredje kvartalet 2018

Scandinavian ChemoTech AB (publ) offentliggör sin rapport för tredje kvartalet 2018 torsdagen den 15 november 2018 klockan 08.30.

Samma dag, den 15 november klockan 13.00, håller bolaget en webbsänd telekonferens med VD Mohan Frick och CFO Cajsa Wramdemark. Efter konferensen följer en frågestund. Presentationen hålls på svenska. Det går att följa konferensen via dator, tablet eller telefon.

För att ansluta till webkonferensen klicka på följande länk:

För att ansluta till konferensen via telefon, vänligen ring ett av numren nedan.

Ange koden 529-550-277 för att ansluta till mötet.

Sverige:         +46 853 527 827

Danmark:      +45 43 31 47 82

Finland:         +358 942 72 1060

Norge:           +47 23 16 23 30

Storbritannien: +44 20 3713 5028

Tyskland:       +49 692 5736 7317

USA:              +1 (646) 749-3129

Telefonkonferensen kommer efter avslutad konferens att finnas tillgänglig på bolagets hemsida, http://chemotech.se/.

+46 707752411

info@chemotech.se

ChemoTech är ett ungt, dynamiskt life science-företag som vilar på stor medicinsk expertis och tekniskt kunnande. Vår senaste lansering av IQwave™ är en innovation inom elektrokemoterapi, som är anpassad för behandling av olika typer av tumörer. ChemoTech strävar efter att bidra till en mer tillgänglig cancervård. ChemoTechs aktier (CMOTEC B) är noterade på Nasdaq First North i Stockholm och Västra Hamnen Corporate Finance AB är bolagets Certified Adviser. Bolaget har huvudkontor i Malmö, mitt i den medicintekniskt expansiva Öresundsregionen.