Nonbye levererar när Bellbox blir LYKO

Lyko och Bellbox går samman och skapar en nordisk ledare inom professionell hårvård och skönhet. Nonbye får uppdraget att profilera om de 30 svenska samt norska butikerna dagen innan lanseringen, 15 april. Samtidigt tecknas ett tvåårigt avtal om produktion, leverans, projektledning och montage.

– Vi är glada att fortsätta samarbetet med Nonbye då vi byggt en trygg relation sen tidigare och vet att de är vana med skarpa deadlines, vilket är avgörande när man genomgår ett logotypbyte på i princip 24 timmar. Med en hög kunskapsnivå om våra butiker undviker vi fallgropar och eventuella problem som dyker upp löses snabbt säger Cesar Barrios etableringschef på LYKO.

Nonbye är verksamt inom design, projektledning, produktion och montage av ljusskyltar, dekaler, fordonsdekorer och point of salesenheter. Vi tillhandahåller också produkter till butiksinredningar och andra typer av program och produkter för profilering av företag och organisationer. Verksamheten är både nationell och internationell. Nonbye stöder företag och organisationer med att säkerställa sin grafiska identitet och sitt varumärke på ett professionellt sätt. Företaget verkar genom sin egen organisation och utvalda internationella partners.

För ytterligare information: Kontakta Stefan Billerstam, Nonbye Sweden AB, Vendevägen 90, SE-182 32 Danderyd

Tel: 0734 30 25 41.www.nonbye.se. info@nonbye.se