Cimco Marine AB (publ) noterar obligationer på Nasdaq First North Bond Market

Cimco Marine AB (publ) noterar obligationer på Nasdaq First North Bond Market (”Nasdaq First North”). Handeln startar den 19 april 2018.

Se pressmeddelande från 17 april för mer information.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Myron Mahendra, CFO, +46 763-47 59 82, myron.mahendra@oxe-diesel.com

Informationen i detta pressmeddelande är sådan som Cimco Marine AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 19 april 2018, 07:30 CEST.

Cimco Marine AB (publ) har under flera år utvecklat OXE Diesel, världens första dieselutombordare i de högre effektnivåerna. Cimco Marines unika patenterade lösningar för kraftöverföring från motor till propeller, har lett till stor efterfrågan på bolagets motorer i hela världen.