Karolina gör Circus starkare

Sedan början av april är Karolina Holmberg Magnusson anställd som copywriter på Circus PR & reklam i Göteborg. Med sig i kappsäcken har hon en rejäl dos erfarenheter från byråer som Start Communication och Fältman & Malmén.

– Vi har en längre tid sökt efter en riktigt bra copywriter, säger Mikael Wahlström, VD på Circus. Under vintern har vi fått en hel del nya och utmanande både uppdrag och uppdragsgivare inom bland annat bygg, läkemedel, översättningar och resor. Med en erfaren och rutinerad copywriter som Karolina ska vi verkligen få saker att hända även framöver.

Mikael Wahlström, VD
E-post: mikael@circuscom.se

Circus har överträffat sina kunders förväntningar sedan 1 januari 2000. Byrån har idag 9 anställda och jobbar bara med trevliga uppdragsgivare.
www.circuscom.se

Om oss

Vår övertygelse är att reklam och PR kan få människor att ändra riktning, individer att fatta beslut och trender att vända! Kort sagt: Att reklam och PR kan få saker att hända. FöretagsfaktaCircus PR & reklam handlar om avancerad varumärkesakrobatik på höga höjder och stabila reklamkullerbyttor på marknivå; men, som namnet antyder, alltid med ett leende på läpparna. För nog ska varumärken och kommunikationen kring dem behandlas med största möjliga respekt, men tråkigt får det aldrig bli!