Cision-TV: "Ta med er budskap till politikerna i Almedalen"

Agneta Molinder, presschef på Fortum, är i Almedalen för att nå ut till politiker på plats, sprida Fortums varumärke och omvärldsbevaka. Vi passade på att intervjua henne under Fortums välbesökta mingelkväll.

För mer information, vänligen kontakta:
Frida Wickholm, Kommunikationsansvarig
E-post: f rida.wickholm@cision.com

Cision skapar förutsättningar för företag och organisationer att fatta bättre beslut och nå bättre resultat genom plattformen CisionPoint, som erbjuder tjänster för kommunikations- och PR-ansvariga. Med lokal expertis och global räckvidd levererar Cision relevant medieinformation, målgruppsanpassade distributions–tjänster, mediebevakning och kvalificerade analyser. Cision har kontor i Europa, Nordamerika och Asien samt partners i 125 länder. Cision AB är noterat på Stockholmsbörsen och omsatte 1.5 miljarder 2009. Detta pressmeddelande finns även på www.cision.com

Om oss

Cision är en global ledande aktör inom affärsdriven informationshantering (media intelligence) och levererar ett komplett arbetsflöde för professionella IR- och PR-kommunikatörer. Cision är världsledande inom sin bransch och har huvudkontor i Chicago med över 100 000 kunder globalt. Cision har även kontor i Kanada, Storbritannien, Frankrike, Tyskland, Portugal, Sverige, Finland och Kina och representerar varumärkena PR Newswire, Gorkana Group, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) och iContact.