Telefonkonferens delårsrapport januari-juni 2009 – torsdag 23 juli kl 10:00

Cision AB inbjuder härmed till telefonkonferens i samband med publicering av delårsrapport januari-juni 2009, torsdagen den 23 juli kl 10:00. VD/koncernchef Hans Gieskes och Ekonomidirektör Erik Forsberg kommer att delta i konferensen. Registrering För att deltaga, vänligen använd följande länk för förhandsregistrering: https://eventreg1.conferencing.com/webportal3/reg.html?Acc=264799&Conf=167145 Vid registrering erhålls telefonnummer för konferensen, deltagarpinkod, konferenspinkod och instruktioner hur anslutning till konferensen går till. Presentation Under telefonkonferensen kommer en presentation att hållas. För att få tillgång till denna presentation, vänligen klicka på följande länk: http://wcc.webeventservices.com/view/wl/r.htm?e=153663&s=1&k=30B10665D1AB98744DB113B36F10423B&cb=blank Delårsrapporten kommer att publiceras torsdagen den 23 juli kl 08:30. Inspelning Telefoninspelning av telefonkonferensen kommer att finnas tillgänglig t o m 30 juli 2009. Inspelningstelefonnummer: England: +44 (0) 20 7031 4064 Sverige: 08-505 203 33 USA: +1 954 334 0342 Accesskod: 839432

Om oss

Cision är en global ledande aktör inom affärsdriven informationshantering (media intelligence) och levererar ett komplett arbetsflöde för professionella IR- och PR-kommunikatörer. Cision är världsledande inom sin bransch och har huvudkontor i Chicago med över 100 000 kunder globalt. Cision har även kontor i Kanada, Storbritannien, Frankrike, Tyskland, Portugal, Sverige, Finland och Kina och representerar varumärkena PR Newswire, Gorkana Group, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) och iContact.