Telefonkonferens delårsrapport januari-september 2007 – 25 oktober kl 11:00

Cision AB inbjuder härmed till telefonkonferens om sin delårsrapport januari-september 2007, torsdagen den 25 oktober kl 11:00. VD/koncernchef Niklas Flyborg och Finansdirektör
Gunilla Rudebjer kommer att delta i konferensen.

Registrering
För att delta, vänligen använd följande länk för förhandsregistrering:

Vid registrering erhålls telefonnummer för konferensen, deltagarpinkod, konferenspinkod och instruktioner hur anslutning till konferensen går till.

Presentation
Under telefonkonferensen kommer en presentation att hållas. För att få tillgång till denna presentation, vänligen klicka på följande länk:

Delårsrapporten kommer att publiceras torsdagen den 25 oktober kl 08:30.

Inspelning
Telefoninspelning av telefonkonferensen kommer att finnas tillgänglig t o m
1 november 2007.
Inspelningstelefonnummer:
England: +44 (0) 20 7031 4064
Sverige: 08-505 203 33

Accesskod: 769391

Cision AB (publ)
www.cision.com

Om oss

Cision är en global ledande aktör inom affärsdriven informationshantering (media intelligence) och levererar ett komplett arbetsflöde för professionella IR- och PR-kommunikatörer. Cision är världsledande inom sin bransch och har huvudkontor i Chicago med över 100 000 kunder globalt. Cision har även kontor i Kanada, Storbritannien, Frankrike, Tyskland, Portugal, Sverige, Finland och Kina och representerar varumärkena PR Newswire, Gorkana Group, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) och iContact.