CISL flyttas upp till AktieTorgets ordinarie lista.

CISL flyttas upp till AktieTorgets ordinarie lista. CISL Gruppen AB (publ) tidigare aPROch AB (publ) byter efter en slutförd rekonstruktion aktielista på AktieTorget. Handeln i bolagets aktier flyttas från och med dagens datum från observationslistan till AktieTorgets ordinarie lista. Bolaget har under cirka ett års tid genomgått en rekonstruktion samt genomfört en verksamhetsförändring. I samband med detta har bolaget fått en ny huvudägare i Guy Robert. CISL bedriver verksamhet inom området mobila plattformar samt programvara för SIM-kort. Stockholm den 24 november 2003 Mats Löfgren Styrelseordförande, CISL Gruppen AB (publ) Tel: +46-704 91 81 71 CISL Gruppen AB (CISL) är noterat på AktieTorget Sverige, www.aktietorget.se. För ytterligare information, vänligen besök: www.cislgroup.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/24/20031124BIT00310/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/24/20031124BIT00310/wkr0002.pdf