CISL ingår långsiktigt samarbetsavtal med connXion

CISL ingår långsiktigt samarbetsavtal med connXion CISL Gruppen AB har slutit ett långsiktigt samarbetsavtal med connXion A/S. CISL skall leverera teknikplattformar till connXions sydafrikanska dotterbolag connXion Pty, en sydafrikansk innehållsleverantör för medie- och telekombolag. "Vi är i början av ett mycket spännande samarbete", säger Manuel Granados, Technical Manager i CISL Spain S.L. "Vi har under sommaren anpassat vår teknikplattform till connXions önskemål och i dagarna gjorde vi den första "skarpa" installationen", fortsätter Manuel. "Den första delen i projektet har inneburit installation och uppstart av en auktionstjänst för radiokanaler. Den första installationen är klar och skall lanseras inom kort, lösningen är sluttestad och lösningen har tagits fram på mycket kort tid", avslutar Manuel. "Samarbetet med CISL har fungerat väldigt bra. CISL har levererat en nyckelfärdig lösning som överträffade våra förväntningar. Vi ser fram emot ytterligare installationer under vintern och ett breddat samarbete med CISL", kommenterar Torstein Wold, Styrelseordförande i connXion A/S. Stockholm den 5 november 2003 Mats Löfgren Styrelseordförande, CISL Gruppen AB (publ) Tel: +46-704 91 81 71 CISL Gruppen AB (CISL) är noterat på Aktietorget Sverige, www.aktietorget.se Besök: www.cislgroup.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/05/20031105BIT00640/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/05/20031105BIT00640/wkr0002.pdf