CISL tecknar avtal med spelutvecklare

CISL Gruppen AB (publ) har tecknat avtal med spelutvecklaren Indiagames gällande Java spel till ArenaM. Avtalet gäller under 1 år och Indiagames skall under den tiden förse ArenaM med Javaspel.

Indiagames är en prisbelönt spelutvecklare som både publicerar och utvecklar spel. I deras produktportfölj finns bl. a Hulk & Spiderman. De utvecklar spel för konsol, trådlöst och on-line spel plattformar. De arbetar i dagsläget med flertalet kända publicister, mobiltelefon tillverkare, Hollywood studios och mobil operatörer över hela världen. Indiagames har sitt huvud kontor i Bombay och har säljkontor i San Diego, London, Singapore och New Delhi. "Detta avtal skapar än mer värde åt ArenaM, genom att vi får tillgång till högkvalitativa mobilspel av en erkänt duktig spelutvecklare" säger Kenth Söderström, VD på CISL Gruppen AB (publ). Stockholm den 8 december 2004 Kenth Söderström VD CISL Gruppen AB (publ) Tfn: 070-556 5137 CISL Gruppen AB (publ) är noterat på Aktietorget Sverige, www.aktietorget.se Besök: www.cislgroup.com