Clavister erhåller affär med EPiServer om 1,4 MSEK

Clavister (Nasdaq: CLAV), ett ledande företag inom högpresterande nätverkssäkerhet, har av EPiServer, en ledande leverantör av digitala marknadsförings- och e-handelslösningar, fått fortsatt förtroende att leverera nätverkssäkerhetslösningar. EPiServer, kund till Clavister sedan mer än tio år, använder Clavisters brandväggar för att skydda affärskritisk information i sina datahallar. Ordervärdet uppgår till 1,4 MSEK och avtalet löper på 3 år.

Jim Carlsson, VD på Clavister kommenterar: ”Säker tillgång till affärskritisk information är oerhört väsentlig för EPiServer och EPiServer kunder. Vi är stolta och tacksamma att ha fått växa med EPiServer över lång tid och att fortsatt ha fått förtroende att leverera säkerhetslösningar i världsklass.”

Följ Clavister på:

För mer information, kontakta gärna:
Peter Dahlander, IR kontakt
46(0) 73 679 67 40
ir@clavister.com

Clavister är en ledande leverantör av informationssäkerhetslösningar för fasta, mobila och virtuella nätverk. Clavister erbjuder små och medelstora företag, telekomoperatörer och leverantörer av "Cloud"-lösningar, marknadsledande säkerhetslösningar mot dagens säkerhetshot. Aktien Clavister Holding AB, är noterad på NASDAQ First North under kortnamnet CLAV och har cirka 5 400 aktieägare. Remium Nordic AB är bolagets Certified Advisor.

Clavister erhåller en affär med EPiServer om 1,4 MSEK

Citat