Clavister presenterar på Redeye Technology Seminar 23 november 2017

Örnsköldsvik, Sweden, 21 november. Clavister, en ledande leverantör av högpresterande nätverkssäkerhet, deltar på ’RedEye Technology Seminar’ den 23 november, på Haymarket by Scandic i Stockholm, Hötorget. John Vestberg (CEO) presenterar Clavister och den senaste utvecklingen på Stora Salen klockan 13.40. Presentationen livesänds och kan följas via https://www.redeye.se/live/technology-seminar-2017.

För mer information kontakta:

John Vestberg, President and CEO

john.vestberg@clavister.com

Technology Seminar anordnas av Redeye. Presentationerna livesänds på www.redeye.se. Om Du inte har möjlighet att närvara på Haymarket kan Du alltid följa presentationerna via datorn eller mobilen.

Clavister är en ledande leverantör av informationssäkerhetslösningar för fasta, mobila och virtuella nätverk. Clavister erbjuder små och medelstora företag, telekomoperatörer och leverantörer av "Cloud"-lösningar, marknadsledande säkerhetslösningar mot dagens säkerhetshot.