• Clavister/

Clavisters tyska distributör Sysob bjuder in till partnerevent som led i tillväxtstrategi

Örnsköldsvik, Sverige. 17 juli 2018. Clavister, en ledande leverantör av högpresterande IT-säkerhetslösningar, meddelar idag att man kommer att delta vid den årliga återförsäljarkonferensen Gipfeltreffen 2018, som arrangeras av Clavisters tyska distributör Sysob GmbH.

Gipfeltreffen 2018 anordnas mellan 18–20 juli och samlar ett dussintal av Clavisters återförsäljare på den tyska marknaden. Under eventet delas information om nya produkter, affärsstrategi och praxis med Sysobs nätverk av Clavister-partners.

– Gipfeltreffen äger rum för tredje gången i år och är ett av våra viktigaste engagemang för Clavister och våra återförsäljare. Det är en chans att träffas, engagera sig i varandras verksamhet och se hur vi kan arbeta tillsammans. Det är också en chans att etablera nya kontakter och partners – mellan Sysob, Clavister och återförsäljare – för att driva affärer och kommersiell framgång, säger Markus Senbert, vd för Sysob.

– Vi ser alltid fram emot möjligheten att träffa våra återförsäljare, delta i diskussioner som leder till att driva vår verksamhet framåt, samt att fokusera på våra huvudsakliga ambitioner om att öka våra marknadsandelar och kundnöjdhet. Sysob är en viktig distributionspartner för oss och vi ser Gipfeltreffen som en nyckelaktivitet i denna region, säger Thomas Gross, försäljningschef för DACH (Tyskland, Österrike och Schweiz) på Clavister.

För mer information eller förfrågningar om mediamaterial kontaktas:
Sam Coleman, Director of Marketing and Corporate Communications
Sam.coleman@clavister.com

Clavister är en ledande leverantör av informationssäkerhetslösningar för fasta, mobila och virtuella nätverk. Clavister erbjuder små och medelstora företag, telekomoperatörer och leverantörer av "Cloud"-lösningar, marknadsledande säkerhetslösningar mot dagens säkerhetshot.