Clavisters VD har köpt aktier i bolaget

Clavister (NASDAQ: CLAV) meddelar idag att Clavisters vd Johan Öhman har köpt 15,600 aktier i Clavister. Öhmans innehav i bolaget uppgår efter transaktionen till totalt 22,100 aktier.

För mer information, vänligen kontakta:
Johan Öhman, VD och Koncernchef
johan.ohman@clavister.com

Denna information är sådan information som Clavister AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 2 maj 2017 kl. 08.00 CET.

Clavister är en ledande leverantör av informationssäkerhetslösningar för fasta, mobila och virtuella nätverk. Clavister erbjuder små och medelstora företag, telekomoperatörer och leverantörer av "Cloud"-lösningar, marknadsledande säkerhetslösningar mot dagens säkerhetshot. Aktien Clavister Holding AB, är noterad på NASDAQ First North under kortnamnet CLAV och har 6 034 aktieägare. Remium Nordic AB är bolagets Certified Advisor.

Snabbfakta