Ny beställning på Clavisters SDN/NFV-lösning ger global marknadsnärvaro

Örnsköldsvik, Sverige. 2018-01-11. Clavister, som är branschledande inom högpresterande nätverkssäkerhetslösningar, har fått en beställning på en SDN / NFV-säkerhetslösning från en större afrikansk teleoperatör.

Då bolaget sedan tidigare har erhållit order från operatörer i Amerika, Asien, Europa och nu Afrika, är Clavister nu etablerade på samtliga kontinenter.

"Det här är en mycket spännande situation för företaget och för våra nätverkslösningar för mobiloperatörer över hela världen. Att vi gör bra affärer över alla kontinenter och med snabb tillväxt av installationer, är verkligen ett bevis på vår innovation och förmåga att leverera ", säger VD och koncernchef John Vestberg.

For more information, please contact:
John Vestberg, President and CEO
john.vestberg@clavister.com

Clavister är en ledande leverantör av informationssäkerhetslösningar för fasta, mobila och virtuella nätverk. Clavister erbjuder små och medelstora företag, telekomoperatörer och leverantörer av "Cloud"-lösningar, marknadsledande säkerhetslösningar mot dagens säkerhetshot.