Veckans Affärer skriver om Cline Scientific

Veckans Affärer har publicerat en artikel om Cline Scientific i sin tryckta tidning från vecka 13.

Under våren 2016 tog Veckans Affärer kontakt med Cline Scientific för en intervju kring bolaget då man undersökte vilka innovativa bolag i Sverige som verkar inom nanoteknik och biomedicin. Artikeln publicerades under tidningens temaområde ”Innovation” med rubriken ”Nanomedicin en fråga om liv och död”.

Veckans affärers publikationer publiceras ca varannan vecka och når ungefär 100 000 kvalificerade och köpstarka beslutsfattare inom svenskt näringsliv.

Artikeln finns att läsa i bifogad pdf.

För frågor om Cline Scientific och deras produkter, vänligen kontakta:

Cline Scientific AB                                                                                  Telefon: 031-387 55 55
Carl Skottsbergs gata 22 B                                                                        E-post: info@clinescientific.com
413 19 GÖTEBORG                                                                                  Hemsida: www.clinescientific.com