CLS presentation från Partner FKs ”Börsdag” den 21 november 2017

CLS styrelseordförande Hans von Celsing presenterade bolaget vid Partner Fondkommissions ”Börsdag”, i Stockholm, den 21 november 2017. Presentationen finns nu tillgänglig på CLS hemsida.

Se presentationen här

Tel: +46 – (0)702 – 90 33 00   E-mail:  lee@clinicallaser.se

Clinical Laserthermia Systems AB (publ), utvecklar och säljer TRANBERG®|Thermal Therapy System tillsammans med specialdesignat sterilt engångsmaterial för säker, skonsam och effektiv behandling av cancertumörer. Produkterna marknadsförs för bildstyrd laserablation samt för behandling med immunstimulerande interstitiell lasertermoterapi, imILT®. Bolaget har sitt huvudkontor i Lund samt dotterbolag i Tyskland och USA. CLS  är noterat på Nasdaq First North  under symbolen CLS B. Certified adviser (CA) är Västra Hamnen Corporate Finance.  Mer information på företagets webbplats: www.clinicallaser.se

Om oss

Clinical Laserthermia Systems AB skall utveckla och marknadsföra en säker, skonsam, kostnadseffektiv och kliniskt prövad metod för behandling av solida cancertumörer.