Cognosec AB (publ) Publicerar Årsredovisning för 2016.

Report this content

Cognosec AB, First North COGS, offentliggör idag Bolagets Årsredovisning för 2016 efter beslut i Bolagets styrelse. Årsredovisningen innehåller en ren revisionsberättelse och är upprättad enligt IFRS, varför det finns avvikelser gentemot Bokslutskommunikén för 2016 som upprättades enligt redovisningsstandarden K3.

Årsredovisningen bifogas detta pressmeddelande och finns också tillgänglig för nedladdning från Bolagets hemsida www.cognosec.se

Mangold Fondkommission AB.

Telefon: +46 (0)8 5030 1550

E-post: info@mangold.se

FÖR YTTERLIGARE INFORMATION KONTAKTA:

Magnus Stuart

IR-kontakt, Cognosec AB

Email: magnus.stuart@cognosec.com

Informationen i detta pressmeddelande är sådan som Cognosec AB ska offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 7 juni, 2017, kl 17.30.

OM COGNOSEC

Vi hjälper organisationer att minska cyberrisker och bättre kunna motstå attacker, genom att bedöma processer, förfaranden och system för att blottlägga bristande överensstämmelse och sårbarhet. Vi bedömer, utformar, implementerar och hanterar lösningar som skyddar kritisk IT-infrastruktur och datatillgångar. Vi är ett NASDAQ-listat, agilt EMEA-företag som är verksamt inom den offentliga och privata sektorn. Besök gärna www.cognosec.se för investerarinformation.