Cognosec AB: Publicering av Årsredovisningen för 2015

Report this content

Cognosecs AB (publ) har beslutat att ytterligare revidera planen för publiceringen av Bolagets årsredovisning för 2015. Arbete att färdigställa Cognosecs AB(publ) Årsredovisning för 2015 har i slutfasen blivit mer omfattande, och därmed tagit mer tid än ursprungligen planerats.

Nytt datum för publicering av Cognosecs Årsredovisning är fredagen den 13 maj 2016.

Detta innebär att de uppgifter som finns i Bolagets finansiella kalender har uppdateras med denna information.

För mer information kontakta:
Magnus Stuart, IR-chef
46 706 211 350

KORT OM COGNOSEC

Cognosec AB (publ) är en koncern som är verksam inom Cybersecurity, med huvudkontor i Stockholm. Verksamheten bedrivs internationellt genom dotterbolag i Europa, Sydafrika, Kenya, och Förenade Arabemiraten. Koncernen levererar Cybersäkerhet i syfte att förstärka sina kunders skydd mot oönskade intrång och för att effektivt förhindra olika former av informationsstölder. Bolagets kunder återfinns i flera branscher, bland annat bank och finans, regeringskanslier och offentliga myndigheter, sjukvård, tillverkning och detaljhandel. Cognosec hade pro forma intäkter om ca 10 000 TEUR under helåret 2014. För mer information, besök gärna www.cognosec.se

Informationen i detta pressmeddelande är sådan som Cognosec AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lag om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 12 januari 2016 kl.16.30.