• Tele2 play/

Bokslutskommuniké för NorCell Sweden Holding 2 AB (publ) är nu publicerad på Com Hem Groups hemsida

Report this content

NorCell Sweden Holding 3 AB (publ) och NorCell Sweden Holding 2 AB (publ) är dotterbolag till Com Hem Holding AB (publ).

Information till redaktionen:

Pressmeddelande från 23 oktober 2014: Com Hem offentliggör emission av Senior Secured Notes om 2 500 000 000 kronor

Investerare
Daniel Johansson, Head of Controlling
investor.relations@comhem.com

Detta pressmeddelande innehåller sådan information som NorCell Sweden Holding 2 AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen (2007:528) om värdepappersmarknaden och/eller lagen (1991:980) om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 27 februari 2015 kl. 17.00 CET.

Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av bredband, tv och telefoni. Cirka 40 procent av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud. Com Hem erbjuder bredbandshastigheter på upp till 500 Mbit/s till 1,6 miljoner hushåll och är den operatör i Sverige som levererar snabbast bredband till flest. Com Hem har sedan 2013 ett konkurrenskraftigt erbjudande av bredband- och telefonitjänster även för företag. Com Hem grundades 1983, har cirka 1 100 anställda och huvudkontor i Stockholm. Verksamheten bedrivs genom de tre dotterbolagen Com Hem AB, Phonera Företag AB samt iTUX Communication AB. Com Hem är noterat på Nasdaq Stockholm. För mer information, gå till: www.comhemgroup.se.