ComActivitys utvecklingsplattform finns nu för SAP-användare

Report this content

ComActivity meddelar att företagets utvecklingsplattform ComActivity Business Process Platform 2.12 har blivit certifierad för SAPs NetWeaver-plattform, och har uppnått “Certified for SAP NetWeaver”-status.

ComActivitys grafiska modelldrivna utvecklingsplattform används för att modifiera och förbättra affärssystem med fokus på flexibilitet, korta utvecklingstider och sänkta kostnader. “Vår plattform har ett enastående gott rykte hos utvecklare för sin användbarhet och den snabbhet som den skapar i utvecklingsarbetet”, säger Mitch Edwards, Senior Business Consultant med ansvar för certifieringen. “Den här certifieringen kommer att ge SAPs användare tillgång till plattformens fördelar och den kommer att bredda vår kundbas”. ComActivitys plattform körs redan på ett antal olika applikationsservrar, däribland IBMs Websphere och Apache TomCat. “Att bli certifierade för SAP är ett naturligt steg för oss”, säger Christer Liden, ComActivitys VD. “Då vårt anseende vilar på kostnadseffektiva affärslösningar som ger kort time-to-market för våra kunder, ser vi att det vi erbjuder ligger väl i linje med SAPs kunders mål. Vi ser fram emot att erbjuda våra lösningar på den här marknaden.”

Taggar: