Bruce Willis blir roastad av exfrun Demi Moore på Comedy Central

Actionhjälten Bruce Willis får det hett om öronen när det är hans tur att grillas i Comedy Centrals Roast. På måndag 30 juli kl 21:00 får vi se när han roastas av både Hollywoods elit samt exfrun Demi Moore, på Comedy Central.

Den legendariska skådespelaren har hunnit vara med om mycket under sina dryga 30 år i filmbranschen, både terrorangrepp i Die Hard och jordens undergång i Armageddon, men nu väntar en helt ny typ av action - att bli grillad av Hollywoods humorelit med namn som basketstjärnan Dennis Rodman, TV-personligheten Martha Stewart, skådisarna Edward Norton och Cybill Shephard samt komikerna Kevin Pollak, Nikki Glaser, Dom Irrera, Lil Rel Howery och Jeff Ross.

Roastmästare är ingen mindre än världsstjärnan och kollegan Joseph Gordon- Levitt.
SE VIDEO: Bruce och Joseph

Inte nog med att Bruce Willis ska utsättas för denna humorelit – han ska också bli rejält överraskad och roastad av sin exfru, Demi Moore. Paret var gifta i 11 år, mellan 1987-1998, så absolut har hon ett par smaskiga hemligheter som hittills varit gömda för offentligheten.

SE VIDEO: Bruce Willis blir överraskad av sin exfru Demi Moore

Comedy Central Roast är det välkända konceptet där personligheter som Justin Bieber, Donald Trump och Charlie Sheen roastas av andra kändisar. Den här gången är det den legendariska actionhjälten Bruce Willis tur – eller otur, att stå i rampljuset.

Comedy Central Roast, ”BruceWIllisRoast”, sänds måndag 30 juli kl 21:00 på Comedy Central i Sverige.

För mer information och högupplösta bilder, vänligen kontakta:
Karolina Moberg, nordisk PR ansvarig
0046 73 83 73 424
Karolina.moberg@vimn.com

Om Comedy Central
Comedy Central är kanalen med de bästa komediserierna, ståupparna och animerade serierna i svensk tv med sändningar dygnet runt. Som världens enda komedi-nätverk erbjuder Comedy Central provokativa originalserier som South Park, The Daily Show, The Comedy Central Roast tillsammans med världens bästa stand up, sketch-program, dramedy och mycket mer. Comedy Central kan ses av hälften av Sveriges befolkning och finns tillgängligt hos Boxer, Canal Digital, Com Hem, Telia, Tele2 och Viasat. www.comedycentral.se