Moderaterna i Stockholm väljer vår produkt för att stärka sitt varumärke

Tillsammans med Moderaterna i Stockholm tar vi nu ett spännande steg in på den politiska scenen, en för oss ny arena och sektor.

Moderaterna har valt att med hjälp av en av våra kampanjprodukter Quiz Widget och vår kompetens inom quiz och gamification marknadsföra sig och sina borgarråd i Stockholm. Syftet är att öka aktiviteten på Facebook genom att låta medborgarna lära känna partiets borgarråd på ett lättsamt sätt samtidigt som man lyfter fram politiska budskap och siffror.

Att sjösätta vår produkt i politikens farvatten är något som Community Entertainments VD Tomas Järnstål verkligen ser fram emot: ”Det är svårt att lyfta fram något enskilt område där engagemanget betyder mer än inom politiken. Eftersom tonvikten i vår verksamhet ligger på att hjälpa kunder att öka sina målgruppers engagemang på olika sätt känns det här samarbetet väldigt träffsäkert.”

Kontaktperson:
Tomas Järnstål – VD Community Entertainment 0736-89 99 15, tomas@comentab.se

Quiz Widget finns antingen som färdiga kampanjprodukter med anpassad prisbild beroende på upplägg och kampanjtid allt från 25 TKR och uppåt/domän och antal eller i licensform, där en 12-månaderslicens ligger mellan 150 – 200 TKR/domän.

Om oss

CEABs affärsidé fokuserar idag på att vidareutveckla och kommersialisera vår tjänsteproducerande mjukvara för frågehantering, främst för frågesport online. Vi har produkter och tjänster som vänder sig till branscher inom Underhållning, Upplysning/Marknadsföring och Utbildning.