Comviq sponsrar Summerburst 2013

Comviq är huvudpresentatör av succéfestivalen Summerburst 2013 som hålls i Göteborg och Stockholm i juni. Det står klart efter att Comviq tecknat avtal med arrangören SPG LIVE.

Comviq kommer att bjuda sina kunder och andra festivaldeltagare på en rad roliga aktiviteter för att bidra till en kul och härlig festivalupplevelse innan, under och efter festivalen.

-          Festivalen har på kort tid blivit vår och Sveriges housefantasters favorit och en stor del av vår målgrupp kommer att vara på plats. Därför vill vi givetvis fira in sommaren tillsammans med dem och samtidigt förhöja upplevelsen för besökarna, säger Magnus Larsson, ansvarig på Comviq.

Om Summerburst
För tredje året i rad arrangeras Summerburst, en festival tillägnad elektronisk musik där tiotusentals människor samlas för att dansa och lyssna på världsberömda DJs. Festivalen, som äger rum i Göteborg (7-8 juni) och Stockholm (14-15 juni), får i år besök av artister som Sebastian Ingrosso, David Guetta, Axwell och Steve Aoki.

För mer information, vänligen besök:
www.comviq.se/press
www.summerburst.se

För mer information, vänligen kontakta:
Magnus Larsson, Ansvarig Comviq, tel: 073-660 25 03
Annika Kristersson, Presschef Comviq, tel: 070-426 41 28

Comviq har sedan 1981 kämpat för att ge de svenska mobilkunderna billigare och enklare mobiltelefoni. Genom att våga vara annorlunda och göra tvärtom är vi den moderna priskrigaren. Våra abonnemang med superlågt fastpris där allt ingår säljs på comviq.se. Och så har vi kontantkort som slår allt annat hos mer än 19 000 återförsäljare i Sverige. Hela idén med Comviq är att det ska vara Billigt. Billigt. Billigt.