Tele2Comviq lanserar abonnemanget Comviq.net även för 3G

Tele2Comviq lanserar abonnemanget Comviq.net även för 3G - Marknadens bästa enhetspris finns nu även för 3G Tele2Comviq lanserar idag abonnemanget Comviq.net för 3G. Comviq.net är ett abonnemang med enhetlig minuttaxa dygnet runt, utan varken bindningstid eller månadsavgift. Från och med idag går det alltså även att ringa med 3G till samma låga minuttaxa, 1,62 kr/minut, till det fasta och mobila nätet i Sverige. - Vi ser en ökad efterfrågan på att handla och administrera telefoni via Internet och Comviq.net har fått många trogna användare sedan lanseringen för ett halvår sedan, säger Fredrik Berglund, VD på Tele2 i Sverige. Därför är det en självklarhet att vi nu även erbjuder det här abonnemanget för 3G-kunder. Comviq.net riktar sig främst till de kunder som vill ha ett och samma låga pris på sina samtal oberoende av vilken tid på dygnet eller vilken operatör kunden ringer till. För Comviq.net tillkommer heller inga fasta avgifter eller bindningstider. I gengäld sköter kunden delar av administrationen själv via webben, såsom påtankning av kontantkortet och betalning av fakturan. Comviq.net fungerar med 3G-telefoner från bl a Sony Ericsson, Nokia, Motorola och Samsung. De kunder som inte redan har en 3G-telefon och väljer Comviq.net för 3G, kommer att kunna köpa telefonerna Sony Ericsson Z1010 och Nokia 7600 via webbplatsen. Comviq.net finns sedan tidigare som kontantkort och abonnemang för GSM. Även för dessa alternativ gäller samma låga enhetstaxa. Minutavgift: 1,62 kr (dygnet runt till det mobila och fasta nätet i Sverige) Öppningsavgift: 0.62 kr/samtal SMS: 0.62 kr/styck MMS: 2,75 kr/styck Nedladdning av data 3G: kostnadsfritt resten av året Nedladdning av data GPRS: 15 kr/MB För mer information om priser och villkor, se www.comviq.se För mer information, vänligen kontakta: Fredrik Berglund, VD Tele2 Sverige AB, Tel 08-56 26 40 00 eller Tele2 Mediaservice 08-56 26 46 26 Tele2Comviq erbjuder mobiltelefoni. Tele2Comviqs affärsidé är enkel; att göra mobil telefoni tillgängligt för så många som möjligt och till lägsta pris. Tele2Comviq är idag en av Sveriges ledande GSM-operatörer. I Tele2Comviqs GSM-nät finns ett av världens bredaste tjänsteutbud. Vår målsättning är att alltid kunna erbjuda våra kunder kvalificerade tjänster till ett bra pris. Tele2Comviq är en del av Tele2 AB, som bildades 1993. Tele2 ABs aktie är noterad på Stockholmsbörsen och på Nasdaq. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/01/20040701BIT20210/wkr0010.pdf