ÅTERKALLELSE AV EXTRA BOLAGSSTÄMMA DEN 3 MARS 2017 I CONCENT HOLDING AB (PUBL)

Styrelsen i Concent Holding AB (publ) har beslutat att återkalla den kallelse till extra bolagsstämma som offentliggjordes den 3 februari 2017. Den extra bolagsstämma som var planerad att hållas den 3 mars 2017 är därmed inställd.

Denna information är sådan information som Concent Holding AB (publ.) är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 2/3, 2017 kl.10.00 CET. Detta pressmeddelande finns även tillgängligt online på www.concent.se och  www.news.cision.com/se .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Concent är ett nationellt fastighetsutvecklingsbolag som skapar hem och mötesplatser. Med hjärta, samhällsansvar och finansiella resurser utmanar vi de stora bjässarna i branschen. Det handlar om att skapa ett resultat där kvalitet, miljö, ekonomi och människa är i balans. I praktiken betyder det att vi utvecklar hyresrätter med fokus på ungdomar och studenter, bostadsrätter som fler har råd med och platser där människor möts i form av gallerior, skolor, idrottsarenor med mera. Det goda samhället bygger vi nämligen tillsammans.