• Concent AB/

CONCENT HOLDING AB (PUBL) ANSÖKAN OM AVNOTERING ÄR GODKÄND, SISTA DAG FÖR HANDELN MED BOLAGETS AKTIER PÅ NGM NORDIC MTF SKA VARA DEN 12 OKTOBER 2018

Stockholm, 11 september 2018

Concent Holding AB (”Bolaget”) offentliggjorde den 7 september 2018 ett beslut om att Bolaget ansöker om avlistning från Nordic MTF. NGM-börsen har nu behandlat denna ansökan och beslutat att sista dag för handeln med Bolagets aktier på Nordic MTF ska vara den 12 oktober 2018.

Som tidigare nämnts kommer Bolaget att återkomma med mer information så snart som möjligt om hur Bolagets aktier kan handlas efter den 12 oktober 2018.

Bjorn.sahlstrom@concent.se

Denna information är sådan information som Concent Holding AB (publ.) är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 11/9, 2018 kl. 11:30 CET. Detta pressmeddelande finns även tillgängligt online på www.concent.se och www.news.cision.com/se