CONCENT HOLDING AB (PUBL) SKJUTER UPP BOKSLUTSKOMMUNIKÉN TILL DEN 28 FEBRUARI 2017

I samband med att delårsrapporten för Q3 publicerades meddelade Concent Holding AB (publ) att årets bokslutskommuniké skulle offentliggöras den 23 februari 2017. Concent Holding AB (publ) får härmed meddela att offentliggörandet av bokslutskommunikén skjuts upp till den 28 februari 2017. Anledningen härtill är att bokslutsarbetet har varit mer omfattande än vad som tidigare har beräknats.

FÖR YTTERLIGARE INFORMATION KONTAKTA:

Sven Kallstenius

sven.kallstenius@gmail.com

Denna information är sådan information som Concent Holding AB (publ.) är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 21/2, 2017 kl 14.00 CET. Detta pressmeddelande finns även tillgängligt online på www.concent.se och www.news.cision.com/se.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Concent är ett nationellt fastighetsutvecklingsbolag som skapar hem och mötesplatser. Med hjärta, samhällsansvar och finansiella resurser utmanar vi de stora bjässarna i branschen. Det handlar om att skapa ett resultat där kvalitet, miljö, ekonomi och människa är i balans. I praktiken betyder det att vi utvecklar hyresrätter med fokus på ungdomar och studenter, bostadsrätter som fler har råd med och platser där människor möts i form av gallerior, skolor, idrottsarenor med mera. Det goda samhället bygger vi nämligen tillsammans.