ÅRETS KONFERENS & MÖTESPLATS FÖR DIG SOM EKONOM I HÖGSKOLAN

VERKTYG FÖR ATT EFFEKTIVISERA DIN EKONOMIAVDELNING

I högskolans komplexa värld ställs du som ekonom inför ständiga utmaningar inom flera områden. Krav på effektiva budget- och uppföljningsprognoser, uppdateringar inom momsfrågor, nya krav från finansiärer och rätt val av nyckeltal. Hur ska du hantera dessa utmaningar på ett effektivt sätt?

På årets konferens har vi samlat framstående praktikfall och experter för att du ska få mer kunskap och praktiska verktyg för att utvecklas i din roll som ekonom.

Varmt välkommen på årets konferens för dig som ekonom i högskolan 23 - 24 september 2015 i Stockholm!

Med vänlig hälsning,

Jenny Engerdahl
Projektledare

Vi på Conductive har mångårig erfarenhet av att arrangera konferenser och utbildningar. Med fokus på dig och din fortsatta kompetensutveckling jobbar vi för att skapa Sveriges bästa konferenser och utbildningar. Vill du veta mer om oss på Conductive och våra övriga arrangemang? Gå in på  www.conductive.se  eller maila oss på  info@conductive.se.  Vill du tala med oss personligen kan du ringa 08-670 84 80.