EFFEKTIV IT-STYRNING – ÖKA VERKSAMHETSNYTTAN

Den digitala utvecklingen i kommunerna fortsätter och kraven på effektiv, användarvänlig och uppdaterad IT ökar från både kommunens övriga verksamheter och från medborgarna. Du som leder kommunens IT måste balansera denna efterfrågan med att IT samtidigt ska vara kostnadseffektivt, lagligt och säkert – men hur?

IT SOM STÄRKER KOMMUNENS VERKSAMHETER

•  Utförare/beställare – nya krav på dig som leder IT

• Kostnadseffektiv IT: öka nyttan med befintliga resurser

• Mät & styr IT mot tydliga mål

• Mobil användning – möt utmaningarna

•  Aktuell juridik för kommunens IT

Välkommen på konferens 15-16 mars i Stockholm

Vi på Conductive har mångårig erfarenhet av att arrangera konferenser och utbildningar. Med fokus på dig och din fortsatta kompetensutveckling jobbar vi för att skapa Sveriges bästa konferenser och utbildningar. Vill du veta mer om oss på Conductive och våra övriga arrangemang? Gå in på  www.conductive.se  eller maila oss på  info@conductive.se.  Vill du tala med oss personligen kan du ringa 08-670 84 80.