ETT MER RÄTTVISANDE RESULTAT ÖVER TID

Fler och fler organisationer har börjat tillämpa och se fördelarna med att använda sig av komponentavskrivning istället förtraditionella enhetsavskrivningar. Är det nu dags även för dig att skapa en redovisning som bättre beskriver balans i ekonomin?

Denna kurs är för dig som vill få praktiska kunskaper för att bättre spegla fastigheternas succesiva förbrukning av nyttan och skapa en mer rättvisande redovisning när det gäller investeringar – både för dig som ekonom och tekniker!
Kursen leds av några av Sveriges främsta experter inom komponentavskrivning som på ett konkret och verksamhetsnära sättkommer guida dig i övergången till komponentavskrivning.

DU FÅR LÄRA DIG

• Hantera de största utmaningarna vid komponentavskrivning

• Tillämpning av komponentavskrivning – samarbete mellan teknik & ekonomi

• Hantering av gränsdragning avseende underhållskostnader & investeringar

• Konkreta tips – från plan till verklighet

• Vilka misstag du ska undvika

Fullständigt program hittar du här!

Vi på Conductive har mångårig erfarenhet av att arrangera konferenser och utbildningar. Med fokus på dig och din fortsatta kompetensutveckling jobbar vi för att skapa Sveriges bästa konferenser och utbildningar. Vill du veta mer om oss på Conductive och våra övriga arrangemang? Gå in på  www.conductive.se  eller maila oss på  info@conductive.se.  Vill du tala med oss personligen kan du ringa 08-670 84 80.