FRAMTIDENS STYRNING INOM VÅRDEN

Så friska patienter som möjligt till så låg kostnad som möjligt är ett mål som alla inom sjukvården vill uppnå. Detsamma gäller effektiva processer och optimerat flöde med patienten i centrum. Men hur ska du rent konkret göra för att nå dit? Hur får du ut maximalt värde av era insatser och vilka insatser ska prioriteras?

Under konferensen får du lyssna till praktiska exempel från vårdenheter som redan i dag framgångsrikt jobbar med värdebaserad vård. Du får även konkreta tips för att lyckas med en effektiv implementering, samt ta del av erfarenheter kring vad införandet av värdebaserad vård innebär och hur det på bästa sätt kan implementeras.

FRISKARE PATIENTER TILL LÄGRE KOSTNAD

• Minska vårdtiderna med 40%

• Effektivare flöde genom hela vårdkedjan

• Rätt kunskap om värdebaserad vård i alla led

• Långsiktigt helhetsfokus på patienten – vad krävs?

• Implementera rätt – ledarens roll!

Fullständigt program hittar du här!

Varmt välkommen till 2016 års mötesplats om värdebaserad vård!