Ledarskapskurser 2015, kurshållare Conductive och Assessio

Hur trygg är du i ditt ledarskap?

Hanterar du konflikter i din arbetssituation? Står ni inför förändringar som du ska leda? Är du kanske ny på chefspositionen eller har du en ledande roll utan chefsmandat? Att leda är inte lätt och för att lyckas måste du bygga på din egen verktygslåda av konkreta modeller och verktyg. Våra ledarskapskurser kombinerar alltid teori med praktiska övningar. På alla våra kurser får du konkreta tips och verktyg som du kan använda direkt i din egen verksamhet.

Ledarskapskurser 2015

• KONFLIKTHANTERING OCH BESVÄRLIGA BETEENDEN - Verktyg för att framgångsrikt hantera alla typer av konflikter
  • LEDARE MEN INTE CHEF - Praktiskt ledarskap i vardagen
  • NY SOM CHEF - Verktygslådan för ett tryggt och effektivt chefskap
  • EFFEKTIV FÖRÄNDRINGSLEDNING  - Konkreta verktyg för att framgångsrikt driva förändringar

Om kursledaren
Assessio är nordens ledande företag inom organisationspsykologi och HR. Med en hög psykologisk kompetens och en lång historia av forskningsnära utveckling, har Assessio med tiden skapat framgångsrika tjänster och metoder.

Behöver du nya ledarskapsverktyg? Då har du kommit rätt!

Varmt välkommen till en kurs som gör skillnad för ditt fortsatta ledarskap!

Anna Bergh
Kursansvarig