Consafe Infotech på väg mot börsen

Consafe Infotech på väg mot börsen Consafe Infotech avses introduceras på Stockholms Fondbörs O-lista med sikte på oktober 2000. Enskilda Securities har fått uppdraget att vara rådgivare till Consafe Infotech. "Börsintroduktionen kommer att ske under förutsättning att marknadsförhållandena är de rätta", säger Christer Ericsson, huvudägare i Consafe Infotech. Christer Ericsson säger vidare att "under våren kommer vi även att göra en nyemission och en mindre ägarspridning som ett steg mot börsen". Den planerade börsintroduktionen är ett led i Consafe Infotechs fortsatta expansion på den snabbväxande marknaden för mobila tele- och datakommunikationslösningar. För ytterligare information kontakta: Stefan Nilsson, VD, Consafe Infotech AB tel: 040 - 691 96 01 Fax: 040 - 691 96 96 Mobil: 0708 - 259 601 E-post: stefan.nilsson@consafeinfotech.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/20/20000309BIT00660/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/20/20000309BIT00660/bit0002.pdf