Consilium AB inbjuder till VD träff kring kvartalsrapporten

Consilium AB inbjuder till VD träff kring kvartalsrapporten Consilium AB inbjuder till träff med Consiliums VD och koncernchef Ove Hansson. Han kommer presentera Consiliums verksamhet och företagets rapport för tredje kvartalet, måndagen den 10 november kl. 15.00 - 16.00. VD träffen kommer äga rum i Consiliums lokaler, vid Saltsjökvarn i Nacka, Västra Finnbodavägen 2, 7 trappor. Vänligen anmäl ert intresse att närvara senast fredagen den 7 november kl. 16.00 till Rose Engström på telefon: 08-563 053 01, e-post: rosie.engstrom@consilium.se. Det finns även möjlighet att lyssna på presentationen per telefon genom att ringa telefon nr. 08-727 77 50. För mer information, kontakta: Carl Adam Rosenblad, Investor Relations, tel: 08-563 053 04 / 0708-11 65 50 Hemsida: www.consilium.se Consilium växer inom traditionella branscher. Företaget fokuserar på tre kärnområden, Brand & Gaslarm, Navigationsutrustning samt finklippta komponenter för bl.a. bilindustrin. Inom samtliga kärnområden har företaget en stark och i vissa fall dominerande marknadsposition. Consilium är noterat på Stockholmsbörsens O-lista, har 450 anställda och omsätter 650 MSEK. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se