Consilium får order värd 10 MSEK i Qatar

Consilium Automation Division har erhållit en order avseende elektrisk installation och installation av instrumentering till fyra gasstationer som byggs av Qatar Petroleum.

Qatar Petroleum är ett av världens största bolag inom olje- och gasindustrin. Den aktuella ordern kommer från Larsen & Toubro, vilket är ett större engineeringbolag som är ansvarig för flera stora projekt i regionen. – Detta är ytterligare en betydelsefull order för vår satsning på olje- och gasindustrin i Mellanöstern, säger Ove Hansson, vd för Consilium. CONSILIUM AB (publ) För ytterligare information, kontakta: Consilium AB (publ) Ove Hansson Vd och koncernchef Telefon: 08-563 05 300 Mobil: 070-576 08 33 www.consilium.se