Inbjudan till investerarträff i Crown Energy

Crown Energy AB (publ) (”Crown Energy” eller ”Bolaget”) inbjuder till investerarträff i Stockholm måndagen den 21 november kl 11.45 – 12.45 med Andreas Forssell, VD Crown Energy och Yoav Ben-Eli, grundare och nuvarande ägare av ESI Group.

Med anledning av det förestående förvärvet av ESI group har ledningen för Crown Energy beslutat inbjuda befintliga aktieägare och övriga intresserade till investerarträff i Stockholm. Mötet kommer att inledas kl. 11.45 och ägnas åt att presentera ESI Group, transaktionen, strategi samt framtida planer för Bolaget.

Tid för frågor till Andreas Forssell och Yoav Ben-Eli kommer att avsättas efter presentationen.

Mötet kommer att äga rum i Narvas lokaler på Linnégatan 2, plan 5. Dryck och enklare förtäring kommer att serveras före mötet.

Vi önskar svar från de som vill deltaga till info@crownenergy.se senast fredag den 18 november kl. 12.00.

Välkomna!

Vänligen kontakta Andreas Forssell, VD, Crown Energy AB
+46 8 120 66 150
+46 760 15 15 95