CTT Systems AB årsredovisning 2014

Årsredovisningen 2014 för CTT Systems AB finns nu tillgänglig på bolagets svenska hemsida.

www.ctt.se

För ytterligare information:

Torbjörn Johansson , VD, CTT Systems AB. Tel. 0155-20 59 01 alt. mobil. 070-665 24 46

E-Post: torbjorn.johansson@ctt.se

Eller

Mikael Brate, CFO, CTT Systems AB. Tel. 0155-20 59 05 alt. Mobil. 073-655 54 12

E-post: mikael.brate@ctt.se

Besök även: www.ctt.se

CTT Systems AB offentliggör denna information enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 17 april 2014
kl 08:00 (CET).

CTTs produkter Zonal Drying™, Cair™ och Crew Humidifier är standard eller option hos både Boeing och Airbus. Fler än 700 flygplan opererar med CTTs system hos mer än 40 flygbolag världen över. CTT har nu 21 års driftserfarenhet på Zonal Drying™ samt 15 år på Cair™ och Crew Humidifier. IATAs rapport över bränslebesparande åtgärder inkluderar Zonal Drying™ som ett av de få tillgängliga systemen för eftermontering.