Jet aviation beställer zonal comfort tm system till ett vip Boeing B747sp flygplan

Report this content

JET AVIATION BESTÄLLER ZONAL COMFORT TM SYSTEM TILL ETT VIP BOEING B747SP FLYGPLAN. Jet Aviation, baserade i Basel Schweiz, har beställt ett Zonal Comfort TM System till ett VIP Boeing B747SP flygplan. Jet Aviation ansvarar för iordningställandet av flygplanets hela interiör. Slutkunden erbjuds en relativ fuktnivå över 20 % i hela kabinen, inklusive övre planet, samtidigt som kondensation mot det kalla ytterskalet förhindras med hjälp av Zonal Drying TM Systemet. Leverans av systemet kommer att ske under andra kvartalet 2002. - "Dagens order öppnar vägen in mot B747-segmentet, säger CTT Systems Försäljnings- & Marknadschef Gunnar Nilsson. Här finns en stor potential för vårt totalsystem som verkligen erbjuder maximal passagerarkomfort" avslutar Gunnar Nilsson. CTT Systems AB, med säte i Nyköping, är noterad på Stockholmsbörsens O- lista. För ytterligare information vänligen kontakta: Torbjörn Johansson eller Gunnar Nilsson VD Försäljnings- & Marknadschef CTT Systems AB CTT Systems AB Tel: 0155-284410 0155-284410 Fax: 0155-290884 0155-290884 E-post: torbjorn.johansson@ct gunnar.nilsson@ctt.se t.se Hem sida: www.ctt.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/12/20011012BIT00220/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/12/20011012BIT00220/bit0001.pdf