Lufthansa beställer zonal drying (TM) system till ett av sina b747-400 ex-combi flygplan.

LUFTHANSA BESTÄLLER ZONAL DRYING TM SYSTEM TILL ETT AV SINA B747-400 EX- COMBI FLYGPLAN. CTT Systems meddelar att Lufthansa har beställt CTT´s Zonal Drying(TM) system till ett av sina B747-400 ex-combi flygplan för utvärdering. Lufthansa har option på att, efter genomförd utvärdering, utrusta ytterligare sex B747-400 ex-combi flygplan. Leverans kommer att ske under första kvartalet 2003. - "Ett stort steg för vårt samarbete med Lufthansa Technik. Detta innebär att Lufthansa blir första kund för B747 flygplanet." kommenterar CTT Systems VD Torbjörn Johansson dagens order. - CTT Systems AB, med säte i Nyköping, är noterad vid OM Stockholmsbörsen AB O-lista. För ytterligare information vänligen kontakta: Torbjörn Johansson Gunnar Nilsson VD Försäljnings- & Marknadschef CTT Systems AB CTT Systems AB Tel: 0155-284410 0155-284410 Fax: 0155-290884 0155-290884 E-post: torbjorn.johansson@ctt.se gunnar.nilsson@ctt.se Hem sida: www.ctt.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/26/20020826BIT00630/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/26/20020826BIT00630/wkr0002.pdf