Custos innehav i Bilia ökar via accept av Volvos erbjudande

Custos innehav i Bilia ökar via accept av Volvos erbjudande Custos har idag accepterat Volvos erbjudande om byte av aktier i KFAB mot aktier i Bilia. Efter genomförd affär kommer Custos innehav i Bilia uppgå till 4 850 935 aktier vilket representerar 18,9 % av kapitalet och röstetalet i bolaget. Stockholm den 2 juli 2003 AKTIEBOLAGET CUSTOS (publ) Mikael Nachemson Verkställande direktör Frågor besvaras av Anders Elsell (08-440 57 70) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/02/20030702BIT00410/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/02/20030702BIT00410/wkr0002.pdf