Besök Cybercom på Mobile World Congress (MWC) i Barcelona

Cybercom deltar på Mobile World Congress (MWC) i Barcelona, den viktigaste internationella mässan för mobila produkter och tjänster.

På mässan kommer Cybercom att demonstrera hur företag och organisationer kan ta tillvara den uppkopplade världens möjligheter genom de senaste tekniken inom Internet of things.

Cybercom kommer även att presentera sin tjänst Customer Experience Management (CEM) 2.0. Det är en lösning för operatörer att hantera och förbättra kundupplevelsen av mobilnäten.

Välkommen att besöka oss i hall 7, den 2 - 5 mars, Barcelona (Fira Gran Via). Cybercom har en egen monter N85, samt finns representerade i den svenska paviljongen Business Sweden.

För mer information, kontakta:
Bo Strömqvist, Säljchef Cybercom Group +46 70 445 25 20
Kristina Cato, Kommunikationschef och IR-ansvarig +46 708 64 47 02

Cybercom är ett IT-konsultbolag som hjälper ledande företag och organisationer att ta tillvara den uppkopplade världens möjligheter. Bolagets expertisområden täcker hela ekosystemet inom kommunikationstjänster. Cybercoms hemmamarknad är Norden, därtill erbjuder bolaget global leveranskapacitet för lokala och internationella affärer. Cybercom grundades 1995 och är sedan 1999 noterat på NASDAQ OMX Stockholm. Läs mer på www.cybercom.se

Taggar: